Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.7senses.com.pl

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep www.7senses.com.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.7senses.com.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.7senses.com.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.7senses.com.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
7. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.7senses.com.pl .
8. SPRZEDAWCAUSŁUGODAWCA – AMB sp z o.o. NIP: 5272684392 Bobrowiecka 3/156 00-728 Warszawa
9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
10. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

1. Sklep www.7senses.com.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.7senses.com.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

 

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 37 1140 2004 0000 3002 7904 2992 (Bank - MBank S.A.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
6. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
1. czas kompletowania Produktów wynosi 3-6 dni roboczych,
2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 3-6 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

 

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

Reklamacje

1. Jeśli podczas dostawy zostanie stwierdzona wada towaru, firma wypłaci kupującemu odszkodowanie w formie bonu. Kupujący może również żądać usunięcia wady w postaci wymiany lub naprawy towaru. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe lub niekorzystne dla firmy, klient ma prawo żądać rabatu od ceny zakupu, a jeśli wada jest istotna, odstąpić od umowy sprzedaży. Prawa te przysługują użytkownikowi również w przypadku wykrycia wady w późniejszym terminie.

2. Spółka ponosi odpowiedzialność za wady produktu, jeżeli wady ujawnią się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru lub przed upływem terminu ważności wskazanego na opakowaniu.

3. Produkt uważa się za wadliwy, w szczególności jeżeli nie ma zwykłych lub reklamowanych właściwości, nie spełnia swojego zadania, nie spełnia wymogów prawnych lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Nadwrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony towar nie są podstawą do uznania towaru za wadliwy, jak również wady upominków lub towarów bezpłatnych nieobjętych zamówieniem nie stanowią wady towaru. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią obowiązkowego opisu właściwości produktu (np. opakowanie może się różnić ze względu na zmiany wprowadzone przez producenta).

4. Pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres reklamacja7senses@gmail.com.
Reklamowane produkty należy odesłać na adres: Ul. Zwierzyniecka 6/ lok. U6 00-719 Warszawa,POLSKA.
Niezapomnij opisać, gdzie jest wada i na czym polega, a także preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.

5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, Spółka poinformuje klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. Firma może również skontaktować się z klientem telefonicznie.

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, zazwyczaj nie przekracza 30 dni. W przeciwnym razie Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży. Obowiązkiem Klienta jest pomoc firmie w dotrzymaniu powyższego terminu.

7. W przypadku pozytywnej reklamacji firma pokryje koszty zwrotu towaru.

 

§ 8

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

3.

Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: Ul. Zwierzyniecka 6/ lok. U6 00-719 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrócony musi zostać kompletny produkt/ty oraz wszelkie przekazane nieodpłatnie upominki/próbki/gratisy, które otrzymali Państwo jako dodatek do zakupu.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

  

Czego nie możecie Państwo zwrócić?

A. produktów, które po otwarciu / rozpieczętowaniu straciłyby całkowicie swoją wartość;
B. produktów, które po otwarciu lub użyciu nie mogą być dalej odsprzedane i używane ze względów higienicznych.
C. produktów, które zostały dla Państwa sprowadzone na specjalne zamówienie - informacja o produkcie, który jest sprowadzany na specjalne zamówienie jest wyraźnie podana w opisie przedmiotu, oraz produktów wykonanych specjalnie dla Państwa - m.in. próbek, miniatur, wersji podróżnych perfum perfumetek, a to napełnionych zgodnie z Państwa dyspozycją.
D. produktów zaplombowanych i oznaczonych przez nas specjalną plombą firmową po jej naruszeniu  dotyczy to opakowań perfum o pojemnośći 15 ml, 50ml, 100 ml
E. produktów, które zostały zakupione w ramach ofert promocyjnych, do zakupu których gwarantowane były personalizowane dodatki / upominki, a w szczególności atomizery podróżne napełniane wyszczególnionymi przez Państwa zapachami (koszt wykonania takiego atomizera z zawartością jest wysoki, gdyż zawierają często zapachy o dużej wartości i przygotowywane są one konkretnie dla każdego Klienta). W tej sytuacji ma zastosowanie pkt 3 art. 38 Ustawy o prawach Konsumenta, wedle którego nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, a bez żadnych wątpliwości takim przedmiotem jest wspomniany atomizer. W tej sytuacji jest jednak możliwy zwrot świadczeń z rozliczeniem za produkt personalizowany, który nie podlega zwrotowi.

  

§ 9

POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

3   Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.